به گزارش اینفوفرهنگ، رالی ۳ روزه تهران – کاسپین کلوپ BMW ایران را می توان بزرگترین رالی گروه BMW برگزار شده در کشور دانست که در آن بیش از ۴۰ دستگاه خودروی BMW و MINI از مدل های مختلف کلاسیک و مدرن حاضر شده بود و به مدت ۳ روز به طول انجامید.   رالی […]

به گزارش اینفوفرهنگ، رالی ۳ روزه تهران – کاسپین کلوپ BMW ایران را می توان بزرگترین رالی گروه BMW برگزار شده در کشور دانست که در آن بیش از ۴۰ دستگاه خودروی BMW و MINI از مدل های مختلف کلاسیک و مدرن حاضر شده بود و به مدت ۳ روز به طول انجامید.

 

رالی گروه BMW

رالی تهران – کاسپین ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۷ آذر ماه جاری پس از تجمع BMW و MINI های شرکت کننده در پارکینگ دفترمرکزی پرشیاخودرو و بازدید مالکان از بخش های مختلف پرشیاخودرو استارت خورد.

 

رالی گروه BMW

در محوطه رالی خودروهای واحد تیونینگ پرشیاخودرو نیز به استقبال خودروهای شرکت کننده در رالی آمده بودند که در نوع خود جالب توجه بود.

 

رالی گروه BMW

 

روز اول رالی، این گروه بزرگ از خودروها برای رسیدن به نمک آبرود از مسیر کرج چالوس مسافت بیش از ۲۰۰ کیلومتری را پیمودند.

 

رالی گروه BMW

روز دوم در نمک آبرود سپری شد و در نهایت روز سوم شاهد بازگشت BMW و MINI سواران به سمت تهران بودیم.

 

رالی گروه BMW

خودروی امداد پرشیا خودرو در تمام طول این سه روز پشتیبان خودروهای شرکت کننده در این رالی بود.

 

رالی گروه BMW

در میان خودروهای شرکت کننده چند دستگاه مدل جاودانه ۲۰۰۲، چند دستگاه سری ۵ نسل اول که یکی از آنها جز بهترین سری ۵ های نسل اول ایران بود، یک دستگاه نسل اول سری ۳ که در شرایط ایده آلی بود، دو دستگاه نسل دوم سری ۳ یا E30 بود به غیر از آنها چندین دستگاه بی ام دبلیو های دهه نود میلادی نیز در این رالی حضور داشت.

 

رالی گروه BMW

 

یکی از کمیاب ترین بی ام دبلیو ها BMW E38 بود که نسل سوم سری ۷ بود.

در نهایت نوبت به مدل های دهه ۲۰۰۰ بود که گل سر سبد آنها بی ام دبلیو ۳۳۵ بود.
 

 

منبع :پرشین خودرو