پنتاگون هم اکنون ارتباطات مالی گسترده ای با شرکت های تولیدکننده بازی‌های جنگی دارد. تا علاوه بر درآمد میلیاردی، نیروی خود را جذب و تربیت کند.

<p

– اخبار رسانه ها –

به گزارش گروه رسانه های اینفوفرهنگ ، کتاب «سینما و رسانه های جنگی آمریکا؛ سیاست، ایدئولوژی و طبقه» با ترجمه علیرضا ثمودی و فواد ایزدی به تحلیل سینمایی فیلم های خاص و ژانرهای فرعی با نگاه تاریخی به مولفه های فرهنگی، سیاسی و صنعتی موثر بر تکامل و اثرات سینمای جنگی و رسانه ها از زمان جنگ ویتنام به این سو می‌پردازد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع :خبرگزاری تسنیم